Geçen hafta Birecikt e, akşamüstü hava kararırken, moloz ve taş yığınlarının bulunduğu bir alanda karşılaştık. Arka planda inşaat halindeki binalardan kurtulup, batan güneşin ardından kızıllaşan gökyüzünü kadraja almak için arabayla yaptığım tüm manevraları adım adım takip etti. Tam pozisyon alıp bir kaç kare çekmiştim ki bu kadar yeter deyip havalandı. Ardından kendisine dünyamıza kattığı güzellik için teşekkür ettik.
İyi seyirler...