Birazda Doğasında kare paylaşayım, türlerin yakın çekimde gözünü çıkardık tel tel tüyleri saydık sadece atomlarına bölmek kaldı :) nostaljik bir çütre karesi ile beğeni yorumlarınıza açık , selamlar saygılar