Dört yıl önce, kızıl kırlangıçlar (evi aldığımızdan beri yarım kalmış yuvayı tamamlayıp) pergolamıza yerleştiler ve günlük yaşamımızın parçası oldular. İzlemek müthiş; hele yavru uçurma döneminde nefesler tutuldu!
Bu yaz iki posta (4 ve 3) yavru yetiştirdiler.
Bu sonuncu minik yeterince büyüyebilsin diye, sayıları azalarak, 23 Eylül\'e kadar göç etmeden beklediler.
Yolları açık olsun. Gelecek yaz buluşmak dileğiyle...