Yağmur sonrası
Alacakaranlıkta ağaçlar ötüyordu
Kış kışa hazırlanıyordu
Sonbahar eskisi gibi değildi
Poyraz ağaçlarla sevişirdi
Yapraklar dökülürdü
Şehirler bombalanırdı
Yine ümitliydim
Yine gelecektin
Kış gibi...
Yoluna bakan
Irmaklardan, dağlardan uzanırım.
Gözlerim nemlenir
Çıplak ağaçlar suskun
Saatler durur.
Nehrin garbîsinde
Turaçlar uyanır
Kırgınlaşır şiirlerim
Kırgınlaşır kış...
Adem DEMİR
Selam ve sevgilerimle...