Çok uzun bir süredir karşılaşmamıştım. yeniden karşılaşmak heyecan vericiydi. Alanda bir çift vardı. Beğenen , beğenmeyen; yorum yapan, yapmayan tüm dostlara selam ve sevgilerimle