gana ,akrada bir göl kenarında çekmiştim,ancak yükleme yapabildim siteye fotoğraf yüklemek çok zor oluyor bazen,boyutu yüksek hatası veriyor boyutu yeniden ayarlıyorum kbyt yüksek diyor onu da ayarlıyorum exsıf bilgisi yok diyor inanın ayarlayıncaya kadar fotoğraf kalitesini bozdum biraz,buna daha kolay bir çözüm bulunsa çok sevinirim teşekkürler,selamlar