Eğirdir göl kenarında eskisi gibi kuş gözlem ve foto çekilebilecek yer kalmadı gibi bi şey. Barla-boyalı arasında kerevit avcılığı yapanların teknelerini bağladıkları bölge civarında bir kaç tür görüp çekebildim.Herkese selamlar.