Çok teşekkür ederim Levent Bey, işin açığı daha önce 7dmarkll ile 100-400 IS ll kullanıyordum uyumlu bir ekipman idi, şimdi bu ekipmanın sessizliği daha stabil olması seri çekimleri ile daha güzel sonuçlar alabiliyoruz, daha güzel fotoğraflarda buluşmak ümidi ile, selamlar