Abimle son turumuzu Silifke deltada yapmıştık. Köyü geçtikten sonraki balıkçı restoranı ve barınak yolu boyunca direk tepelerinde bir çiftin fotograflarını çekmiştik. Ama senin çektiğin şahane olmuş.Tebrikler M Kemal Bey. Görüşmek dileği ile, herkese selam.