İlk gün İpekkuyruk çekince ve ikinci gün de hava pelajik yapmaya izin vermeyince... Sarp Sınır Kapısı\'na kadar kıyı şeridini tarayarak gidiyorum. Dalgıç görmeye gözüm doyuyor gerçekten... Dönüş yolunda Karabatak bu pozu veriyor.