Onların su içme anlarını çekmeye bayılıyorum. Yaptığım gözlemlerde onların birbirleriyle en ufak bir teması olmadan hatta bazı türlerin adeta su içmek için sıra beklemelerini, suyu israf etmeden ihtiyaçları ölçüsünde içmelerini ve suyun başındaki şen şakrak hallerini görünce insanlardan uzaklaşıp doğayı tercih etmemin ne kadar doğru olduğunu gösteriyor. Söylenecek çok söz var ama maalesef doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. İyi insanları seviyorum,kötüler benden uzak olsun.