Çekim açısı ve fonuyla çok güzel kare, tebrikler. (Bence kuşun baş bölgesi dışında kalan alanlarda denoise işlemi biraz fazla gelmiş. Ama sanırım sadece ben böyle düşünüyorum. :) ) Yine de yırtıcıları bu açıdan yakalamak büyük bir başarı, tekrar tebrikler.