Öncelikle Oğuzhan ve Hilal Değirmenci çiftine kucak dolusu sevgiler selamlar. Sayelerinde bayram hediyesi bomba gibi bir tür oldu.
Arife gününden beri kalır mı gider mi tleaşı il geçti. Neyse ki ikinci gününde yakaladım.
3-4 yıldır Bursa\'da zaman zaman ak balıkçılların arasından benzetip Erturhanları, Atahan hocamları darlıyordum acaba mı diye? Hatay\'da ise her gidişimde aklımda olan bir tür idi. Ayağımıza geldi resmen.
Sulak alan konusundaki tüm bildiklerimi avantaja dönüştürmeye çalıştım. 3 saat kadar kamujlaj içerisinde (sıcağın etkisini söylememe gerek yok sanırım) tuz ve midye kabuğu acısıyla sızlayan ayaklarım eşliğinde bekledim :)
Çok yakın ve detay alamasam da, Genel manada uzaklığı da renk katar düzeydeydi.