Akşam üstü kızımı alıp köyde biraz gözlem yaptık. Bir ara ben açık alana çıktığımda kızım için hazırladığım tüneğe bir kuşun konduğunu gördüm ve güneşten dolayı elimle kapatarak ona doğru baktığımda kızım da aracımın içinden bu kareyi almış. Ona verdiğim eski kompakt makinenin zoomunu güzel değerlendirdi. Sonradan şoför mahalline onu otutturdum ve benim makineyle ona çekim yapma fırsatı verdim. Birlikte keyifli bir zaman geçirip, eve geldik. İşte benim yaz tatilim genelde kızımla böyle geçiyor. Kızımı iyi bir insan ve kuş gözlemcisi olarak yetiştirdikten sonra da görevimi tamamlamış olacağım. Onun dışında hiçbir şey için kendimi kasmayacağım, hele ki tabela vs. için asla...