Fıstık ağaçları üzerinde hafif gizlenerek tanıştık. Yardımları ve arkadaşlığı için Ertan Tiryaki\'ye teşekkür ederim.
Gaziantep\'in doğasını sevdim. Daha kırsal bir yapı bekliyordum ama bir Karadeniz olmasa da yeşilliği memnun etti. Özellikle Sof dağı çok güzeldi.