Öncelikle Başta M.Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını minnetle anarak hepimiziğn 19 Mayıs gençlik bayramını kutlarım. Trakus kampında yoğun emeği geçen, katılan tanıştığım ve güzel vakit geçirdiğim tüm dostlara çok teşekkür ediyorum.