Çok güzel karesi olmuş abi, tebrik ederim. Bende Orhan Çiçek hocamdan öğrendim geldiklerini, bu da bize gözlemci sayısının ne kadar önemli olduğunu gösteriyor. Bildiğim kadarıyla Adıyamanda aktif olarak gözlem yapan kimse yok. Keşke sayılarımızı artıracak bir çözüm olsa. Selamlar saygılar...