Her yerde olduğu gibi Güneydoğuda da bahar çok güzel. Buranın aşırı sıcakları nedeniyle otlar kısa sürede sarardığından biraz acele etmek gerekiyor. Geçen hafta sonu yaptığım araziden kalan bir kare. İyi seyirler...