Hayatımda hiç Yalıçapkını görmemiştim. Daha önce fotoğraflarının çekildiği yere gidip fotoğrafını çekmek için evden çıktım (1.5 km) ve flamingoları ve sakarmekeleri geçtikten sonra hemen karşılaşmamız mutluluk vericiydi.