Bu sabah mekanlarıma gitmeden önce şehrimizin en büyük ve ülkemizin dördüncü büyük camii bahçesinde kuş gözlemi yapayım dedim. Gittiğimde üç tane Kerkenezin ayrı ayrı kuş yuvalarında olduğunu fark ettim. Bir tanesi de kadrajıma böyle yakalandı. Hatta bir çift minaredeki hoparlörün üstünde çiftleşme işlemi de yaptılar ancak o anları kaydedemedim.