Uzun zamandır fotoğraf yükleyemememiştim ama kuşlarla birlişkte olmaya her zaman devam ediyorum.
Geçen hafta Rivaya gittim.Bu kuşu çektiğim yere asfalt yol yapılmış.Rivada kuşların dinlenme ve yaşam alanları artık yavaş yavaş yok oluyor.
Bize kalan sadece hüzün...