Normalde fotogalerilik bir fotoğraf değil. Ama günün anlam ve önemine hitaben yüklemek istedim. Hiç unutamayacağım bir gün yaşadım. Maç sonunda çıkan olaylar ve sahaya teröristlerin atlaması tam bir fiyasko. Tüm provakasyonlara ve baskıya rağmen hata yapmayıp kazanmayı bilen çocukluk aşkım Fenerbahçemi tebrik ediyorum. Fotoğraf paparapark yakınlarında çekilmiştir :))
Fenerbahçe ve Kara Gerdanlı Dalgıçın tek bir ortak özelliği var ;)