Onu iki aydır göremeyince artık bir yerlere göç ettiğini düşünüyordum. Ancak o yine yapacağını yaptı ve en çok istediğim göz hizası bir tünekte bana güzel pozlarını verdi. Onu ürkütmek istemediğim için imkanım olduğu halde çok yaklaşmadım, belki de birkaç metre daha yaklaşsaydım, daha güzel karelerini alacaktım. Bir süre tolerans tanıyor, ancak sonra usulca uçuyor. Onu görmek gerçekten rüya gibi, halen o kadar yaklaştırdığına inanamıyorum.