Mersinde yapmış olduğumuz pelajik turun yıldızı.
Tüm umutlar tükenmişken, geri dönüş yolunda bizi sevinçten havalara uçurdu.
Ama maalesef kendisini ters ışıkta gösterip kurşun gibi yanımızdan uzaklaştı.
Öncelikle sevgili yol arkadaşlarım Mustafa Gür ve Ogün Aydın\ a çok çok teşekkür ederim :)
Ayrıca hoşsohbetleriyle günümüze neşe katan bütün ekibe saygılar, sevgiler...
Ters ışık olmasına rağmen türün hatırına iyi seyirler :)