O günü iyi hatırlıyorum. Etrafta fazla kuş yoktu. Akşamüstü bu sevimli kuş belirdi birden ve sonrasında durmaksızın avlandı. Belli ki yavruları vardı. Etraftaki birkaç ötücüyü de alandan uzaklaştırdı. Günün son ışıklarına dek onu izledim ve görüntüledim. En geç saate kaldığım arazilerden biriydi. :) Belki de ben gittikten sonra da avlanmaya devam etmiştir. İzleyenlere selamlar...