Dün Rizede İpekkuyruk şenliği vardı.
Ankaradan Önder ve ben, Ogün, Mustafa, Kubilay, İstanbuldan Ergün, Mehmet Salih ve Özlem hanım, Çorumdan Engin, Gaziantepden Göktuğ ve Ertan, Trabzondan Cenk, yurdun dört bir yanından kuş fotoğrafçıları Rizede buluştuk.
Buluşmamızı sağlayan sevgili dostum Birol ve Hakanla, orada tanıştığımız Adem beye çok teşekkür ederim.
Birolun her zamanki misavirperverliği ile Rize simidi ve güzel kaşar peynirini İpekkuyuruk çekmenin mutluluğuyla, çok güzel hiç durmayan yağmurlu bir günde, bol sohbetli bir zaman geçirdik. Sağ salim evlerimize döndük.
Uzun bir aradan sonra kertik keyfi yaşamak da cabasıydı
..
Herkese sevgi ve saygılarımla.