Fotoğraf hakkında her türlü eleştirinize açığımdır.
Çok daha yakın ve net karelerini aldım ama bu kompozisyon çok hoşuma gitti. Fon karanlık olmasına rağmen kuşun üzerine vuran ışık beni cezbetti, bu yüzden paylaşıyorum. Umarım ustalarımın da hoşuna gider.
İyi seyirler :)