Teşekkürler abi
R7 nin sensörü çok iyi, 32mp uygun ortamda ve ayarda harika sonuçlar veriyor. Nikon D500 den sonra Sony A9 kullandim, alışamadım. Tekrar D500 e döndüm. D500 hala cok iyi bir secenek. Sonra R7 ile devam ettim. Şimdilik cok memnunum. Çok video izledim, ayarları ile ilgili. Hala izliyorum, farklı ayarlarda çekimler yapıp, makineye alışmaya çalışıyorum. Statik konularda elektronik shutter, hareketli konularda elek. ilk perde ile cekiyorum. Çok güzel bir kombinasyon. R7 nin eksikleri var ama lens muhteşem bence, manzara, makro, portre her sey cekebiliyorum lens ile. Tüm sorunların giderildigi R7 mark ii çıksa keşke. Selamlar.