Derviş, eline sağlık,
Haklısın, konu güncel, Trakus olarak toplanıp bu konuda bir tavsiye kararı almamız şart oldu,
Sen doğrusunu yapıp yapayzeka oldugunu yazıp , illüstrasyon sekmesine koymuşsun,
sanırım bu doğrultuda devam etmeliyiz.
Ben makinemi satarım artık :)