Bafa gölünü görmek, bizim içinde güzel olsaydı. Biz güney kısmındaydık. Bugüne kadar gördüğüm en kirli göldü. Karabatak dışında bir kuş yoktu, su kirli ve çok kötü kokuyordu. En kısa zamanda temizliğine önem verilmesi dileğiyle. Akkuyruklu kartalların çokluğuna çok sevindim.