Merhabalar! Nehirler daha buz tutmadığı için(sığ yerler hariç) bunlar hala buralarda , daha güneye gitmediler;dün benim gölemlediğim üç sürü vardı.2000 den daha fazla birey vardı.Yani 600 mm lik lensle görebildiğim mesafe bunlarla doluydu.Hava bulutlu olduğu zaman bunları hareketli bir şekilde senelerdir görmedim...