Bundan tam 1 yıl önce Mustafa (@emekli) abiyle tanıştığımız gün arabada kuşa giderken çok güzel sohbet etmiştik.
Keşke Samsuna gidip kadife ve kara ördekleri görüntüleyebilsek diye baya bir konuşmuştuk.
Tam bir yıl sonra bu güzel nadiratları fotoğraflama şansına eriştik.
Bu turu düzenleyen sevgili Ogün abime, bana karşı çok sevecen davranan Nedim ve Yakup abime, ayrıca güler yüzlü Veronica ablama güzel arazi arkadaşlıkları için çok teşekkür ederim.
Ve yaşam enerjisi bitmek tükenmek bilmeyen, ruhu benden bile genç olan yol arkadaşım Mustafa Gür abime bol bol sevgiler.
Tür hatırına galeride paylaşıyorum. İyi seyirler :)