Eskişehirde hava biraz soğukken arabada bekliyordum. Bir kaç tıklatma sesi gelince, sağ tarafıma döndüm. kuyrukkakan bu şekilde beni izliyordu. Cep telefonuyla bir kaç kare aldım. Sonra sol tarafa tüneğe kondu oradan da poz verip ayrıldı