keynowski | 7.12.2023 20:33:00
Teşekkür ederim Naci Bey. Bana da 1 kez denk geldi bu kuş. Onda da 2-3sn kaldı. Kadrajı bile ayarlayamadım. :) O yüzden 3/2 oranında düzenledim fotoğrafı. Umarım size de denk gelir ve çok güzel karelerini görme fırsatımız olur.