Kasap yine iş başında idi. Yemeye çalışıyordu ama sanırım iyi sabitleyememiş avını. Daldan yere düşürdü. Sonra avını yerden alıp uçarak uzaklaştı. Mesafe biraz uzaktı; harika bir andı bizim için...Selamlar.