Israr yok Veysel Bey. :)). Zaten bir süre tanım almayınca siliyorum fotoğrafı. Bu arada tüm sinekkapan türlerini kaydettim ben. Sadece elimde güzel fotoğraf olduğunu düşündüğüm sinekkapan fotoğrafları var. Onların türlerini merak ettiğim için yüklüyorum. Bu kuşları arazide gördüğümde zor tanım alacağını bildiğim için olabildiğince tüm detaylarıyla kayıt etmeye çalışıyorum. Sonbahar göçünde gördüğüm yerde ilkbahar göçünde göremiyorum. İlkbaharda görsem zaten daha kolay tanım alacak sanırım. :)