Fotoğraf oldukça uzak ve güneşin batışına denk geldi. Bunlara rağmen tanımlayıcı özellikleri göründüğü için şanslıyım aslında :) 2013 te Ankara da görmüş ama fortoğrafını çekememiştim, kısmet 10 yıl sonra yine Ankaradaymış.