Kuş fotoğrafçılığı emek ister
zahmet çekmek ister
kilometrelerce yol, çamur ,batak , lağam kokusu
rüzgar değecek kulaklarına, üşüyecek yada terleyeceksin
sinekler seni yiyip bitirecek, yatacaksın göğsün ağrıyacak
yatmayacaksın göbekten rahatsız olup, uyukladığın anca en kral kareyi kaçırıp üzüleceksin, şans da yanında oldumu değmesinler keyfine. bazen pilin biticek bazen kart yanına almayı unutucaksın
tehoooo neler neler
ha bir de abe sen bu işten ne kazanisan diyecekler:) ula uşak delimisin gibilerinden
e tabi 2500 mt den çekip kertik de olabilir sizi tatmin eden, ki bizi etmedi hiç bi zaman...
daha neler neler...
velhasıl Kuç fotoğrafçılığını bana sevdirenlere selam olsun... iyiki bulaştık.
not: imla hatası görenin lensi netlemesin emi:)