Bodrumda pek kuş yok.Bu güzelleri keşfettim.Genellikle ürkek olmakla beraber yağmur sonrası biraz daha toleranslıydılar.
Canon R7 giderek rüştünü ispatlıyor.
Uzun yıllar hayalini kurduğum 400 2.8 2x tc ile dahi mükemmel sonuç veriyor.
saygılar selamlar herkese