Günaydın, Erzurum\'da aynı zaman aralığında çektiğim bir taş kuşu erkek sibirya taşkuşu çıkmıştı. Bir başka çayır taşkuşu diye çektiğim dişi sibirya çıkmıştı :). Sandığı karıştırırken aynı gün çekilmiş bu taşkuşuna daha rastladım. Normal taşkuşu veya sibirya ? Sonucu tanımcı arkadaşlara bırakıyorum. Herkese iyi günler dilerim. Selamlar...