Artık yerli oldu. Ben de dalda çektiğim kareyi gri ense ve kafası , kızıl sırtı ve derin çatal kuyruğunun görülmesi açısından yayınladım. Çöplüğün giriş kapısının tam karşısındaki ağaçlar çaylakların yeni toplanma yeri olmuş, 600 ve 800 mm lenslerle çok güzel kareler çekilebilir.