İki aydır fotoğraf çekmeye çıkamamıştım. Bugün ilk bulduğum fırsatta İnceburuna doğru yola koyuldum. Tellerde görünce fotoğraflarını aldım. Utanarak söylüyorum ama cambaz kartalda olduğu gibi yine kuşu tanımadım:)
\"Bu mevsimde ne üveyiği bu?\" diyip devam ettim. Meğerse Büyük Üveyikmiş. Büyük sürpriz oldu bana da :)
Hava bulutlu, makina kompakt, fotoğrafın oluru bu :) İzleyen ve yorumlayan herkese teşekkürler.