Sabah Kızılırmak ağzında Kızılkuyruklu Örümcekkuşunu çektikten sonra Deltaya halkalama istasyonuna geldim, ordayken bana kertik olan Sarıkaşlı çıvgın halkalanmıştı. Çok şanslıydım, elde fotoğrafını da aldım, halkalama yapıldıktan sonra salınacaktı ve tabikide doğal ortamında görüntülemek istedim gidip konduğu ağacı buldum, istediğim kayıtı alamasamda görüntülemeyi başardım ve uçup gitti. Emrah Kayhan ve halkalamadaki kardeşlerime teşekkürler. Saygı ve sevgilerimle