Ters ışık...yetmedi fonda güneş te olsun...yetmedi ikisi bir arada olsun...yetmedi ;kompozisyon da mükemmel olsun...
İnsaf yahu...:))) Çıtayı yükselt bakalım...aştın Kadirim aştın...keyifle tekrar tekrar izledim...bu çok şık ve farklı kare ilaç gibi geldi...emeklerine sağlık ...selamlar ,sevgiler...