Doğa Derneğinin düzenlemiş olduğu etkinliğe TRAKOR olarak bizde katıldık.Günün güzeli ilk gördüğümüzde 2 km uzakta olan sonrasında bize yaklaşan Balık Kartalı olmuştu.