Herkese selamlar. Ben bu kadar hareketli bir kuş görmedim. Yerinde hiç durmuyor neredeyse. Haliyle fotoğraflar da çok iyi değil. Yine de tanım alır diye düşünüyorum. Mersin\'den ilk kayıt olsun :)