Keşke önce muhatabına yazıp, onun cevap vermesine hak tanıma nezaketini gösterseydin Adem kardeşim. Kendince bir sonuca varıp buradan bana yazmışsın. Ben dünün hatrına sana cevabımı whatsapp üzerinden yazdım.
Neyse yolun buralara düşerse ben yine sana çay demlerim, yine kahvaltımızı yaparız. Bu yanlış anlamanın benim açımdan bir önemi yok, bilesin. Selamlarımla