Bugün uzun zamandır gitmediğim Eskişehir Botanik parka gittim. Ara ara gördüğüm yalıçapkını yine oradaydı, uzakta olsa uzun uzun kendisini seyretme şansım oldu. Eskişehir\'den sevgi ve selamlar..