Bir ay önce, 6 Eylül\'ü 7 Eylül\'e bağlayan gece annemi kaybettik. 1 seneyi aşkın zamandır kanserle mücadelemizde yenik düştük. Mekanı cennet olsun.
Fotoğraflarına bakarken onunla yaylaya gittiğimiz bir gezi fotoğrafına denk geldim. Ona Çütreler\'i gösterirken makineyi ona vermiş ve onun da çekmesini istemiştim.
En sevdiğim kuş onu kırmamış ve güzel bir pozunu vermişti. Bugüne kadar Kuşçu fotoğrafı yüklemediğimi de fark ettim. Bu hakkımı annem için kullanmak istedim.
Kolaj şeklinde fotoğrafın kurallara uygun olmadığını biliyorum ancak bir defaya mahsus yönetimin hoşgörüsüne sığınıyorum.