Çoğunluğun aksine ilkbahar ve yazın değil de sonbahar göçü öncesi görebiliyorum onları. :) Henüz buralarda yuvaladıkları bir alan görmedim. Ancak göç yolunda mola verdiklerinde karşılaşıyoruz. Selamlarımla...